خبر فوری

تجدید میثاق فرهنگیان مهریز با شهدای فرهنگی و دانش آموز

در این مراسم فرهنگیان و مسئولان با شاخه های گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره 313 شهید مهریز را گرامی داشتند و بر تداوم راه نورانی ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کردند.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم و بازگشایی مدارس، گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید و با جانفشانی این عزیزان استمرار یافته است.
حجت الاسلام علی کفاش افزود: عزت و سربلندی که امروزه ایران اسلامی دارد مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی‌های شهداست و باید همواره خاطره شهدا در بین مردم و جوانان زنده بماند.
وی افزود: شهیدان با روح الهی و جاودانه و به خدا پیوسته‌اند و به همین دلیل همواره یاد و خاطره آن‌ها زنده است و سرفرازی نظام ما مدیون ایثار شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است.
این مسئول بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با شهدا و آرمان های والای این عزیزان است و باید فرهنگ فداکاری در راه خدا ترویج شود.
در شهرستان مهریز، 12 شهید گمنام مدفون است.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد 12 نفر فرهنگی و 56 نفر دانش آموز هستند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ خبرنگار*ندا سبحان زاده*انتشار

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید