خبر فوری

برگزاری جشنواره شعر آتش به اختیار در پلدختر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریبرز حاتمی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: منزل پایانی جشنواره استانی آتش به اختیار ظهر دوشنبه در پلدختر برگزار شد.

وی افزود: در مرحله پایانی این جشنواره که توسط سازمان بسیج هنرمندان لرستان برگزار شد، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه پلدختر نیز همکاری داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان با بیان اینکه فراخوان جشنواره آتش به اختیار اوایل تابستان امسال اعلام شد، گفت: هنرمندان لرستانی ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که در نهایت ۶۰ اثر مرتبط به مرحله نهایی جشنواره رسید و پس از بررسی داوران 6 اثر منتخب برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: بر این اساس هنرمندانی از شهرستان‌های الیگودرز،دلفان، کوهدشت، و خرم‌آباد توانستند رتبه‌های برتر جشنواره آتش به اختیار را کسب کنند.

حاتمی گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره از سوی سازمان بسیج هنرمندان لرستان از رزمندگان پیشکسوت عرصه شعر و ادب و همچنین خانواده شهدای شاعر و هنرمند تجلیل به عمل آمد.

وی یادآور شد: همچنین از اساتید هنرمند حکیم،ساکی و خالقی به عنوان پیشکسوت عرصه شعر و ادب استان در این مراسم به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان برگزاری این جشنواره را لبیک به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار در حوزه فرهنگی دانست و گفت: در این جشنواره شاهد خلق آثار خوبی در حوزه فرهنگی بودیم که امید می‌رود گامی موثر در راستای اعتلای فرهنگ و ادب جامعه باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید