خبر فوری

عملکرد دستگاه دیپلماسی در قبال برجام مثبت بوده است/ مخالفان دولت نمی توانند آرام بگیرند

سید مصطفی ذوالقدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان ادعا می کنند از برجام چیزی باقی نمانده است و برخی دیگر آن را فروش مملکت تعبیر می کنند، تحلیل شما از دستاورد های برجام چیست؟، اظهارکرد: برجام یک توافق بین المللی است که تا کنون پابرجاست و این که آمریکایی ها می خواهند در مقابل آن اقدامی انجام دهند، بحث دیگری است.
وی افزود: دستاوردهای برجام در بخش های مختلف مشهود است که از جمله آن می توانیم به خریداری چند هواپیمای درجه یک اشاره کرد.
وی ادامه داد: نزدیک تر شدن ارتباطات جمهوری اسلامی ایران با اروپا از دیگر دستاوردهای برجام است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
نماینده مردم میناب در مجلس به اقدامات مخالفان دولت در زیرسوال بردن برجام اشاره کرد و گفت: دولت دکتر روحانی هر کاری کند مخالفانش برای تخریب دولت هرچه می خواهند، انجام می دهند و این طبیعی است، نه تنها در فضای ملی بلکه در فضای شهرستانی نیز اصولگرایان نمی توانند آرام بگیرند و هر روز شایعه ای درست می کنند.
سیام*9254**1336
خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار:مهرنوش خانزائی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید