خبر فوری

150 دفتر پیشخوان دولت در هرمزگان آماده ارایه خدمات مشترکان آبفار هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا ، ناصر رستمی یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان این شرکت و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت هرمزگان ، 20 خدمت شرکت آبفار استان به این دفاتر واگذار شده است.
وی واگذاری انشعاب ، تغییر کاربری انشعاب ، پاسخ به استعلام ، تغییر مشخصات ، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب ، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه گیری، آزمایش کنتور، تعویض کنتور، قطع موقت و وصل انشعاب ، جمع اوری یا ادغام انشعاب از وظایف این دفاتر است.
وی ادامه داد: صورت جلسه میان دوره ، بررسی صورت جلسه ، اعلام کارکرد کنتور، مشاهده سوابق(المثنی…)، امکان پرداخت صورت حساب، پیشنهادات، انتقادات و بررسی شکایات و فروش آب تانکری را از دیگر خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان عنوان کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: کاهش در هزینه، زمان و انرژی، سرعت در پیشبرد امور و جلوگیری از جابه جایی زمان بر روستاییان به شهر از جمله مزایای واگذاری امور به دفاتر پیشخوان دولت است.
استان هرمزگان دارای 13 شهرستان، 38 بخش و 85 دهستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و 578 هزار و 183 نفر است که تقریبا بیش از نیمی از جمعیت این استان در روستاها زندگی می کنند .
**تعداد کل روستاهای استان یکهزار و 730 روستا، تعداد کل روستاهای دارای تاسیسات آبرسانی یکهزار و 245 روستا، تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار هرمزگان یکهزار و 30 روستا است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *