خبر فوری

شروع به کار 215 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان قزوین

خیرالله رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین 118تن از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته که مدت یک سال نیز دوره های پیش از خدمت را در دانشگاه فرهنگیان گذرانده اند برای تدریس وارد کلاس های درس می شوند.
رحمانی ادامه داد: نیروهای سرباز معلم نیز از دیگر نیروهای آموزش و پرورش هستند که در سال جاری تعداد 37 نفر بر اساس نیاز در مناطق مختلف توزیع خواهند شد.
وی، جنسیت این معلمان جدید را 208 مرد و 162زن ذکر کرد و گفت:در اسناد بالادستی مانند قانون برنامه ششم توسعه و سیاست های کلی مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، موضوع نیروی انسانی و دانشگاه فرهنگیان از جایگاه ویژه و اولویت اول برخوردار است.
وی در خصوص دوره های آموزشی ضمن خدمت نیز گفت: در سال جاری با تغییر نگرشی که در سطح وزارتخانه برای آموزش ضمن خدمت فرهنگیان به وجود آمده است برای دبیران و هنر آموزان پایه یازدهم دوره های ضمن خدمت به دو شیوه حضوری ومجازی برگزار می شود.
رحمانی افزود: درصدد هستیم برای کیفیت بخشی دوره های آموزشی این معاونت، درفرآیند یاددهی و یادگیری وانتقال تجربه و آموخته های علمی فرهنگیان به یکدیگر دوره 12ساعته تحلیل محتوای آموزشی را بصورت حضوری برنامه ریزی کرده و در مهر وآبان 96 برای تمام پایه ها اجرا کنیم.
وی برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی را از برنامه های مهم سال جاری ذکر کرد و افزود:بر همین اساس جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در سال جاری برگزار می شود که در این راستا تاکنون بیش از 2هزار نفر شرکت کرده اند و انتظار داریم تا نیمه اول مهرماه آمار ثبت نام کنندگان به بیش از 15هزار نفر برسد.
استان قزوین دارای 15هزار و 850 معلم در مناطق 14گانه آموزش و پرورش است.
6012/7388خبرنگار:پریسا نوروزی **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید