خبر فوری

جایگزینی فرزندان فرهنگیان بازنشسته درآموزش و پرورش دنبال می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، قاسمعلی خدابنده جمعه شب در مراسم روز تکریم بازنشستگان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان گناباد اظهار کرد: از اقدامات خوب دولت پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان و همتراز کردن حدود هشتاد درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلین است .

وی افزود: برای رفاه حال همکاران محترم فرهنگی خراسان رضوی برنامه هایی جهت حمایت از مریضان صعب العلاج در دست اقدام می باشد و  فضایی برای اسکان رایگان آنها درمشهد نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با موسسات مالی جهت حمایت مالی از فرهنگیان گفت:  تجهیز و تکمیل درمانگاه های فرهنگیان در شهرستان های خراسان رضوی در دستور کار است و مجهز ترین مرکز دندانپزشکی شرق کشور در مشهد به بهره برداری رسید که با ارائه خدمات کسر از حقوق همه همکاران انجام می شود. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح این موضوع که یکی از فرزندان فرهنگیان مشغول به کار در مجموعه آموزش و پرورش شوند به دولت ارسال شده و در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال پیگیری است در صورت تصویب آن قابلیت اجرایی خواهد گرفت. 

وی افزود: توسعه مراکز رفاهی فرهنگیان در سطح استان یکی دیگر از اقدامات در حال پیگیری در راستای استفاده خانواده آن ها از این مراکز می باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید