خبر فوری

هادی خامنه‌ای رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌شود

غریبانیعلی محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای فصل پاییز گفت: از آنجایی که ریاست شورا در فصل پاییز از مجمع نیروهای خط امام انتخاب می‌شود به تبع دبیر کل مجمع ریاست شورا را بر عهده می‌گیرد.

عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد: طبق آیین نامه دبیر کل احزاب اصلاح طلب به عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات منصوب می‌شوند و جلسات را اداره می‌کنند.

وی افزود: بر همین اساس در این دوره هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام ریاست جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در فصل پاییز را بر عهده خواهد داشت.

غریبانی درباره ریاست شورا در برخی دوره‌ها توسط افرادی که دبیر کل حزب نبوده‌اند، بیان داشت: در این موارد گاهی اوقات دبیر کل دچار گرفتاری بودند و نمی‌توانستند در جلسات حضور یابند و یک نماینده تا‌م‌الاختیار را معرفی کرده تا به جای آنها جلسه را اداره کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید