خبر فوری

سرپرست دانشگاه فرهنگیان: 64 پردیس این دانشگاه نیازمند احیاء است

محمود مهرمحمدی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه آموزشی رفاهی سرای دانشجویی کوثر دانشگاه فرهنگیان مشهد به نبود بودجه عمرانی در اعتبارات این دانشگاه اشاره و بیان کرد: با توجه به گستردگی فضای فرسوده دانشگاه فرهنگیان در کل کشور و برآورد های انجام شده بودجه مورد نیاز برای بازسازی این فضاها حدود 180 میلیارد ریال است.
وی افزود: اجرای پروژه هایی مانند سرای دانشجویی کوثر در پردیس هاشمی نژاد دانشگاه فرهنگیان مشهد زمانی که در گستره کشور تعریف می شود امری ناممکن را ممکن می کند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان بر اهمیت و جایگاه این دانشگاه در سطح ملی و نظام تعلیم و تربیت تاکید و بیان کرد: ماموریتی ملی در اداره دانشگاه فرهنگیان بر عهده داریم که این مهم عزمی ملی را برای تحقق اهداف مورد نظر می طلبد.
وی ادامه داد: برای رفع مشکلات و نیازهای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان نیازمند طرحی نو و انقلابی حقیقی در این عرصه هستیم.
پروژه آموزشی رفاهی دانشگاه فرهنگیان مشهد در سه طبقه با 3500 متر زیربنا و اعتبار مورد نیاز 60 میلیارد ریال ظرف مدت سه سال اجرا می شود. نیمی از اعتبار مورد نیاز این طرح از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تامین شده است.
دانشگاه فرهنگیان 97 پردیس و مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. 50 هزار دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته، 15 هزار دانشجو در دوره کارشناسی ناپیوسته و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور مشغول تحصیل هستند.
5600 دانشجو در 14 رشته تحصیلی در 2 پردیس دانشگاهی و چهار مرکز آموزش عالی فرهنگیان خراسان رضوی تحصیل می کنند. این دانشگاه 13 هکتار مساحت و بیش از 20 هزار مترمربع زیربنا دارد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید