خبر فوری

تیم هرمزگان قهرمان رقابت های ورزشی آبی بانوان بنادر کشور شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا ، این دوره از مسابقات درحالی روز چهارشنبه دراداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران منطقه ویژه اقتصادی نوشهربه کارخود پایان داد که با احتساب امتیازات تیمی ، بنادرهرمزگان در 2 بخش قایقرانی و شنا با کسب 397 امتیاز در جایگاه نخست این رقابت ها ایستاد.
بندرانزلی با کسب 365 امتیاز و بندر نوشهر نیز 257 امتیاز درمسابقه ها به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
دهمین دوره از مسابقات شنا و قایقرانی بانوان بنادر کشور در روزهای 20 تا 22 شهریور ماه به میزبانی بندر نوشهر برگزار شد و دست کم 340 نفر از کارکنان ، همسران و فرزندان دختر پرسنل بنادر شهید رجایی ،‌انزلی ، نوشهر ، بوشهر ، سازمان مرکزی ، بندر امام (ره ) ، آبادان ، امیرآباد ، خرمشهر ، چابهار و بندرگز در رده سنی 10 سال تا 42 سال حضورداشتند.
مسئول فنی برگزاری مسابقات در آئین اختتامیه این دوره از رقابت ها که شامگاه چهارشنبه در تالاراجتماعات بندر نوشهر برگزار شد ، گفت :‌ طبق ارزیابی های به عمل آمده از لحاظ دریافت امتیازات تیمی ، نتایج به دست آمده نسبت به دوره های گذشته خیلی بهتر بوده است.
وهاب کاشیان ، توسعه ، ترویج فرهنگ ورزش ، افزایش شادابی و نشاط در میان همکاران سازمانی و خانواده های آنان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات در کشور معرفی کرد.
وی افزود :‌ براساس نظر کمیته فنی و انضباطی برگزاری مسابقات بندر چابهار به عنوان تیم اخلاق معرفی که کاپ اخلاق به این تیم داده شد.
درپایان این آئین به نفرات اول تا سوم این رقابت ها در رشته شنا و قایقرانی کاپ قهرمانی ، جوایز نقد و لوح تقدیر اهدا شد.
نهمین دوره مسابقات شنا و قایقرانی بانوان بنادرکشور نیز سال گذشته در بهمن ماه در بندرشهید رجایی هرمزگان برگزار شده بود.
اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر قرار دارد.
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1654

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید