خبر فوری

توزیع 115 هزار جلد کتاب درسی در رودان آغاز شد

نادر صفایی دهبارز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا’ افزود: توزیع کتب درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی برابر بخشنامه های صادره از سوی این مدیریت از نوزدهم شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: مدیران ابتدایی و مدارس متوسطه دوم که موفق به دریافت کتب درسی نشده اند می توانند تا 29 شهریور ماه با مراجعه به محل انبار کتب درسی نسبت به دریافت کتب سال تحصیلی جدید دانش آموزان اقدام کنند.
صفایی خاطر نشان کرد: توزیع کتب درسی شاخه های فنی و حرفه ای نیز بیست و پنجم تا سی ام شهریور ماه از طریق آموزش متوسطه دوم انجام می شود.
وی با بیان اینکه توزیع کتب در بین دانش آموزان در نخستین روز از مهر ماه صورت می پذیرد، اظهار داشت: ضرورت دارد مدیران هر چه سریع تر نسبت به دریافت کتب درسی از انبار اقدام نمایند.
صفایی با اشاره به اینکه هزینه کتب درسی سال تحصیلی 97-96، با هفت درصد افزایش همراه بوده است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم می توانند از بیستم تا سی ام شهریور ماه با مراجعه به کتاب فروشی ها و فروشگاه های عرضه لوازم التحریر، نسبت به دریافت کتب درسی سال تحصیلی جدید اقدام کنند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید