خبر فوری

تلاش بیشتری برای افزایش اشتغال در روستاها انجام شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای مدیران استانداری هرمزگان، عنوان کرد: در نیمه دوم سال با توجه به بهتر شدن شرایط آب و هوایی، شرایط برای کار و تلاش بیشتر و افزایش فعالیت های عمرانی در هرمزگان فراهم می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران وقت بیشتری را برای پیگیری امور اختصاص دهند تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: استانداری دستگاه حاکمیتی است و مردم در هرجا با مشکل مواجه شوند به استانداری مراجعه می کنند و مدیران استانداری باید در مسائل مختلف پاسخگوی مردم باشند.

جادری تصریح کرد: باید با جدیت در جهت پیشبرد کار مردم تلاش و در راه خدمت به مردم انجام وظیفه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری باید در عرصه اشتغال کار بسیاری انجام دهیم، اظهار داشت: در عرصه اشتغال روستایی تسهیلات و اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری از سوی صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور تخصیص یافته است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت هرمزگان در روستاها ساکن هستند ما در هرمزگان باید سعی کنیم در اشتغال روستایی پیشتاز باشیم و اعتبارات مناسبی را از محل صندوق توسعه ملی جذب کنیم تا اشتغال خوبی در مناطق روستایی ایجاد شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید