خبر فوری

30 خانه بهداشت در قشم بازسازی و نوسازی می‌شود

حمیدرضا بهزادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت:باتوجه به لزوم نوسازی خانه‌های بهداشت و تجهیزات و وسایل آنها از ابتدای سال جاری، نوسازی خانه‌های بهداشت در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم قرار گرفت که تا پایان امسال، 30 خانه بهداشت تکمیل خواهد شد.

وی تعداد خانه‌های موجود در شهرستان قشم را 34 خانه بهداشت اعلام کرد و افزود: 15 خانه بهداشت در دست تعمیر جزیی است و پنج خانه بهداشت نیز در مرحله نوسازی می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم با بیان اینکه دوخانه بهداشت به علت فرسودگی شدید در مرحله ساخت است، گفت: تعداد چهار خانه بهداشت جدید نیز در مرحله ساخت قرار دارد.

بهزادی تعداد پایگاه‌های شهری و روستایی جزیره قشم را 8 مورد اعلام کرد و افزود: سه خانه بهداشت نیز که در حال حاضر در کانکس به مردم خدمات رسانی می‌کند، ساختمان جدید آن درحال ساخت می‌باشد.

وی با اشاره به خرید تجهیزات مورد نیاز خانه‌های بهداشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی در سطح یک که با تلاش بهورزان در خانه‌های بهداشت محقق می‌شود، اختصاص مکانی مناسب و استاندارد از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری بازسازی، نوسازی و تجهیز خانه‌های بهداشت این جزیره به صورتصد در صد محقق شود.

وی تعداد خانه‌های موجود درشهرستان قشم را 34 خانه بهداشت عنوان کرد و افزود: 15 خانه بهداشت در دست تعمیر جزیی است و 5 خانه بهداشت نیز در مرحله نوسازی می‌باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم عنوان کرد: این پروژه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان قشم و خیرین سلامت ظرف مدت یکسال وبا هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال ساخته و تجهیز خواهد شد.

وی همچنین از آغاز فعالیت کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار صنایع تا پایان سال جاری خبرداد و افزود: تا پایان آبان ماه سالجاری تمامی واحدهای مشمول می‌بایست نسبت به تشکیل منظم کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کاراقدام کنند.

بهزادی اضافه کرد: مطابق ماده 93 قانون کار به منظور جلب مشارکت کارگران و کارفرمایان، صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی، پیشگیری از بیماری‌ها و حوادث، ارتقاء سلامتی کارگران و سالم سازی محیط‌های کار درکارگاه‌هایی دارای حداقل 25 کارگر، کارفرما مکلف است کمیته‌ای به نام کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار تشکیل دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم تاکید کرد: واحد سلامت کار نیز علاوه بر نظارت بر نحوه فعالیت کمیته‌ها نسبت به تشکیل جلسات فصلی منظم با مسئولان ایمنی و بهداشت واحدهای مشمول اقدام خواهد نمود و اولین جلسه در این خصوص در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید