شناسایی محل دپوی مواد مخدر در یکی از زمین‌های کشاورزی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، جاوید امانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور مقام قضایی مأموران مبارزه با مواد مخدر طی اقدامات اطلاعاتی یک ماهه، از محل دپوی مواد مخدر در روستای گزیر از توابع شهرستان بندرلنگه آگاهی یافتند و در بازرسی از مکان مورد نظر، حدود ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: با شناسایی محل دپو مواد مخدر در یکی از زمین‌های کشاورزی مأموران انتظامی طی عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری یکی از سوداگران مرگ با نام اختصاری (ع گ)، یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به برخورد مقتدرانه دستگاه قضایی استان با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان هرمزگان با استفاده از توان و ظرفیت موجود و اشراف اطلاعاتی بر نقاط مختلف استان، اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت در هیچ نقطه ای‌احساس آسایش کنند.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید