خبر فوری

بزرگترین آرزویم تلاوت قرآن در حضور مقام معظم رهبری است

محمد بهرامی روز شنبه در حاشیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ارومیه در حال برگزاری است، افزود: یکی از هدف هایم از حضور در هر مسابقه قرآنی، انتخاب شدن برای تلاوت در محضر مقام معظم رهبری است.
وی با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات نیز برای رساندن درخواستش به گوش مسئولان حاضر شده است، اضافه کرد: من عاشق رهبر معظم انقلاب هستم و برای تلاوت در محضر ایشان از هیچ تلاشی دست نمی کشم.
وی ادامه داد: این حضور من نماد یک اعتراض است، اعتراض به مسئولانی که با وجود کسب رتبه در مسابقات بین المللی قرآن اجازه تلاوت در محضر مقام معظم رهبری را به من نداده اند؛ اعتراض من به شورای عالی قرآن و دست اندرکارانی است که اجازه ندادند تا به این خواسته دیرینه ام برسم.
وی بیان کرد: رقابت در مسابقاتی که تمام رقبا بینا هستند، با شرایطی که من دارم بسیار سخت است و حتی اگر قاریان مطرح نابینای مصری هم در این مسابقات حضور یابند، امکان موفقیتشان بسیار کم است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا محمد بهرامی قاری روشندلی است که امسال در مسابقات بین المللی قرآن در بخش روشندلان موفق به کسب رتبه اول شد؛ این قاری لرستانی تاکنون 14 رتبه اول در نهادها و دستگاه های مختلف در رشته دعاخوانی، چهار رتبه اول در رشته مدیحه سرایی و چندین رتبه دیگر در رشته اذان دریافت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز شنبه هفته گذشته /11 شهریورماه/ در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شده است و امروز با برگزاری آیین اختتامیه، بخش برادران این رقابت ها به پایان می رسد؛ مسابقات رشته های مختلف بخش خواهران از فردا /یکشنبه/ آغاز می شود و تا 26 شهریورماه جاری ادامه می یابد.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید