خبر فوری

افزایش خانه های صنایع دستی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محسن ضیایی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت : با همکاری بخشداری و دهیاری ها تا پایان سال شمار خانه های صنایع دستی به 13 مرکز افزایش می یابد.
وی افزود:از ابتدای سال تا کنون نیز دو خانه صنایع دستی در قلعه قاضی شهرستان بندرعباس و بندرمعلم شهرستان بندرلنگه راه اندازی شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت : در تلاش هستیم تا در هر شهرستان حداقل یک خانه صنایع دستی ایجاد شود.
ضیایی هدف از راه اندازی خانه های صنایع دستی را ارائه خدمات برای تولید و ارتقای وضعیت صنایع دستی واشتغال پایدار در روستاها عنوان کرد.
وی گفت : بیش از 60 هزار نفر در بخش های مختلف صنعت صنایع دستی در استان فعالند.
پوشاک سنتی ، سفال ، حصیر و دست سازه های چوبی از مهمترین صنایع دستی استان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید