خبر فوری

«حق جزیره» به فرهنگیان خارگ تعلق گیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، رضا برمک عصر جمعه در جلسه با نماینده بوشهر در مجلس اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی حوزه آموزش و پرورش بحث معلمان حق‌التدریس است که با وجود رایزنی‌های صورت گرفته هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و این روند آموزش و پرورش را با مشکل نیروی انسانی مواجه خواهد کرد.

وی افزود: بحث ایاب و ذهاب فرهنگیان خارگ با ورود شناور اروس مهیار با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است و با این روند یک سفر خانوادگی فرهنیگان خارگ حدود نیمی از حقوق دریافتی آنها خواهد شد که امیدواریم تصمیمی در این حوزه اتخاذ شود.

رئیس آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: حق جزیره یکی از خواسته به حق فرهنگیان خارگ است که این امر هم تحقق نیافته است که ادامه این روند ما را با نیروی مختصص با مشکل مواجه کرد.

برمک گفت: منازل سازمانی ٢٨ دستگاه واقعا در شان خانواده‌های فرهنگی خارگ نیست و باید اعتباری در باب نوسازی و بهسازی اون باید صورت پذیرد.

وی افزود: آموزش و پرورش خارگ در سال جاری به عنوان دستگاه برتر در جزیره خارگ انتخاب شد و پروژه‌های عمرانی متعددی در حوزه آموزشی، فرهنگی و ورزشی در هفته دولت افتتاح شده است که نشان از عزم راسخ حوزه آموزشی خارگ در ارتقای سطح آموزشی اهالی شریف خارگ است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید