82 میلیارد ریال برای ساخت مسکن روستایی در استان بوشهر ابلاغ شد

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت افزون بر 75 پروژه در زمینه‌های عمران روستایی، زمین چمن مصنوعی ورزشی روستایی، بوستان و طرح‌های هادی با سرمایه‌گذاری افزون بر 100 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی ویژه طلاب حوزه علمیه کنگان خاطر نشان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز خدمات حوزه علمیه کشور 20 واحد مسکونی ویژه طلاب حوزه علمیه کنگان در شهر بنک کنگان ساخته که 60 میلیون تومان تسهیلات به هر واحد مسکونی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از تکمیل 98 درصد مسکن مهر استان بوشهر در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت خبرداد و خاطر نشان کرد: سهمیه ساخت مسکن مهر برای شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت استان بوشهر 12 هزار و 765 واحد بود که تاکنون 98 درصد آن تکمیل و تحویل شده است.

حیدری از افتتاح 500 واحد مسکونی در استان بوشهر خبرداد و افزود: همزمان با هفته دولت 500 واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت استان بوشهر افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی با اشاره به ساخت واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح تاکنون 138 واحد مسکونی در شهرها و 92 واحد در روستاهای استان بوشهر ساخته می‌شود که تاکنون 38 واحد آن تکمیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن ویژه نیازمندان روستایی استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه ساخت 92 واحد در روستاهای  تنگستان، کنگان، گناوه و دیلم با اعتبار 82 میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شده است.

حیدری مساحت این واحدها  را در مجموع 9 هزار و 200 متر مربع دانست و افزود: برای ساخت این واحدها ضمن ابلاغ 82.8 میلیارد ریال اعتبار 18.4 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری بانکی با نرخ سود 4 درصد پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی بناهای روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت گفت: امسال 2500 واحد مسکونی در این مناطق مقاوم سازی می‌شود که تاکنون عملیات اجرایی 600 واحد آن آغاز شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید