خبر فوری

درمان دو مصدوم مشکوک به قطع نخاع/محدثه زیر تیغ جراحان رفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی که به اردوی شیراز می‌رفتند، 9 نفر ( هفت دانش‌آموز، یک مربی و کمک راننده ) فوت کردند و دو دانش‌آموز نیز دچار قطع عضو شدند.

در خبرهای اولیه از قطع نخاع دو دانش‌آموز صحبت می‌شد اما وزیر آموزش‌وپرورش در پیام تلگرامی خود اعلام کرد: با دعای همه شما، یکی از دانش‌آموزان عزیرم و مربی‌اش که احتمال قطع نخاعشان زیاد بود به درمان جواب دادند و پزشکان خطر ضایعه نخاعی را رفع کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از تسنیم، در این حادثه دو دانش‌آموز نیز دچار قطع عضو شدند که یکی از آنها محدثه شبراست.

محدثه هم‌اکنون در بیمارستان شیراز بستری است و بر اثر این حادثه دست و پای خود را از دست داده است و روز گذشته برای درمان زیر تیغ جراحان رفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید