خبر فوری

نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در این طرح فروشگاه های عرضه نوشت افزار و کیف و کفش و فرم مدارس نظارت بیشتری می شوند.
وی افزود: در این طرح چهل گروه 2 نفره از بازرسان تا دهم مهر نظارت بر بازار را به صورت ویژه بر عهده دارند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در این طرح گرو ه های مشترک بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت با اداره کل تعزیرات و اصناف اجرا می شود.
مدیر کل تعزیرات هرمزگان هم گفت: بازرسان به صورت ویژه در این طرح حضور دارند و در صورت مشاهده دوبار تخلف واحد صنفی پلمپ می شود.
مرتضی مدنی افزود: نظارت بر واحدهای صنفی مستقر در روستاهای استان هم باید بیشتر شده و برای نظارت های بیشتر از شوراهای اسلامی شهر و روستا هم کمک گرفت .
از ابتدای سال تا کنون نیز بیش از شش هزار و ششصد بازرسی در استان اجرا شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *