خبر فوری

معرفی مسئول جدید «شمسا» در کاظمین و سامرا

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، مراسم معرفی احمد جاسمی به عنوان مسئول جدید عملیات شمسا در کاظمین و سامرا برگزار شد.

در این جلسه ابتدا نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین، ضمن عرض تبریک عید قربان و روز عرفه افزود: روز عرفه، یکی از اعیاد بزرگ الهی بر بندگانش است؛ زیرا که خداوند در شب و روز عرفه بسیاری از بندگان گنهکارش را عفو می‌کند و از گناهان آنان می‌گذرد.
وی این معارفه را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد معرفی آقای جاسمی، منشأ خدمات بیشتری به زائرین اعتاب مقدسه باشد.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شمس‌الله هریجی تشکر کرد و برای ایشان که در طول شبانه‌روز در خدمت زائرین از هیچ چیزی دریغ نداشت، آرزوی موفقیت و سلامت کرد.
این جلسه با حضور نمایندگانی از بعثه مقام معظم رهبری، حج و زیارت و همه مسئولین بخش‌ها و قسمت‌های مختلف عملیات شمسا در کاظمین برگزار شد.
انتهای خبر/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید