خبر فوری

اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در هیأت دولت/ تعداد فرهنگیان بازنشسته امسال به 800 هزار نفر می‌رسد

احمد صافی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه همه خواسته بازنشستگان از بین رفتن اختلاف حقوقشان با شاغلین است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم وزیر جدید هم توجه به وضعیت معیشت بازنشستگان فرهنگی است که تعداد آنها تا پایان سال به 800 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: برای بررسی و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط بازنشستگان کارگروهی در وزارت آموزش و پرورش به ریاست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش برگزار می‌کنیم که خروجی‌های خوبی داشته است.

صافی اضافه کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، بودجه پیش‌بینی شده دولت برای همسان‌سازی بازنشستگان امسال هم ادامه پیدا می‌کند. 

 رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گفت: هیأت دولت در حال تلاش برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در جهت همسان‌سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان است و به زودی این پیشنهادات به مجلس می‌رود.

وی با اشاره به روز 25 ذی‌الحجه که به‌نام روز خانواده و تکریم بازنشستگان نام‌گذاری شده است، بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تکریم بازنشستگان در سراسر کشور داریم که از طریق 305 کانون‌ بازنشستگی انجام می‌شود؛ برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم این روز با رؤسای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور جلساتی داشتیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید