خبر فوری
هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان از مشارکت بیش از ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری این استان در اجرای طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ خبرداد و گفت: بیش از ۲ هزار نفر از نخبگان قرآنی کانون های مساجد هرمزگان در این طرح شرکت کردند.

شرکت بیش از ۲۰۰۰ نخبه قرآنی مساجد هرمزگان در طرح «بشارت ۱۴۵۱»

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان عنوان کرد: این طرح هرساله در ایام تابستان و به همت شبکه سراسری قرآن و با همکاری ستاد عالی کانون های مساجد کشور و در راستای غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.
وی با اشاره به شرکت بیش از 2 هزار نفر از نخبگان قرآنی کانون های مساجد هرمزگان در این طرح، افزود: از این تعداد، هزار و 400 نفر موفق به کسب امتیاز لازم شدند.
این مقام مسئول با بیان اینکه طرح قرآنی بشارت 1451 همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد، اظهار کرد: این طرح به مدت دو ماه در بیش از 100 کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی استان هرمزگان برگزار شد.
وی یادآور شد: این طرح در قالب رشته های روخوانی و روانخوانی و مفاهیم دو سوره «ملک» و «واقعه» اجرا و در پایان شرکت کنندگان در  آزمون های کتبی و شفاهی شرکت کنند و هزار و 400 نفر از کسانی که موفق به کسب امتیاز لازم شدند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *