خبر فوری

نوسازی واحدهای صنعتی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سهراب رضوانی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال 240 میلیارد تومان برای بازسازی واحدهای تولیدی در هرمزگان اختصاص یافت.
وی افزود:این اعتبار برای نوسازی 120 واحد تولیدی هزینه می شود.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تاکنون 19 واحد تولیدی مشکل دار برای نوسازی در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند.
وی گفت: میزان تسهیلات بر اساس طرح توسعه و ظرفیت تولید و اشتغال تا سقف 15 میلیارد تومان است.
رضوانی افزود: بر اساس مصوبات کارگروه رفع موانع تولید بانک‌های خصوصی نیز می‌توانند با پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به طرح‌های بالای ۶۰ درصد به تولید و اقتصاد استان کمک کنند.
وی گفت: صاحبان واحدهای تولیدی مشکل دار برای دریافت تسهیلات ابتدا باید در سامانه بهین یاب نام نویسی کنند.
از ابتدای سال تا کنون نیز 38میلیارد تومان به 48واحد تولیدی فرسوده تسهیلات پرداخت شدو 7 واحد تولیدی دیگر هم در نوبت انتظار دریافت وام هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید