خبر فوری

هشدار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص مأموران قلابی واکسیناسیون

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پیرو گزارش‌های واصله، عده‌ای با نام نیروهای مرکز بهداشت به درب منازل مراجعه کرده و اقدام به خوراندن قطره به‌منظور واکسیناسیون می‌کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای جهت واکسیناسیون همگانی که منجر به مراجعه درب منازل بشود ندارد، شدیداً تأکید می ‎ شود که به‌محض مراجعه چنین افرادی با نیروهای انتظامی و پلیس تماس بگیرند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: درصورتی‌که دانشگاه علوم پزشکی برنامه واکسیناسیون همگانی داشته باشد و الزام به مراجعه به درب منازل باشد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان اضافه کرد: در صورت انجام واکسیناسیون از طرف دانشگاه علوم پزشکی، کارکنان مراجعه‌کننده قطعاً کارت شناسایی معتبر، همراه خواهند داشت.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید