خبر فوری

قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه فرهنگیان درکشور

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان استان از کسب مقام نخست تیم فوتسال بانوان پردیس شهید ایزدپناه یاسوج در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد.

نوروز هاشمی گفت: این تیم در مصاف با تیم‌های بانوان همدان، زنجان، چهار محال و بختیاری، سمنان، کردستان و کرمان به پیروزی دست یافت.

وی ادامه داد: تیم پردیس شهید ایزدپناه یاسوج در بازی فینال در مصاف با تیم فوتسال قم با نتیجه ۶ به ۲ این تیم را مغلوب کرد و به قهرمانی دست یافت.

هاشمی با اشاره به اینکه این دوره از المپیاد از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی استان مرکزی برگزار شداضافه کرد: دانشجویان در ۶ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، تکواندو و کشتی با هم به رقابت کردند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید