خبر فوری
هرمزبان:رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان این که بطحایی انسانی متدین و از بدنه آموزش و پرورش است که مصالح نظام را در اولویت قرار می دهد، اظهار کرد: طرح رتبه بندی فرهنگیان باید به عنوان یک لازمه تحقق زیرنظام منابع انسانی به طور کامل مورد اجرا گذاشته شود.

زاهدی:‌ بطحایی انسانی متدین و از بدنه آموزش و پرورش است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنگره کانون تربیت اسلامی سراسر کشور، با تشریح ضرورتها و مطالباتی که  آموزش و پرورش در دوره جدید باید نسبت به پاسخگویی آنها جدیت و برنامه ریزی جامعی داشته باشد، گفت: بطحایی گزینه ای است که در حال حاضر برای تحقق برنامه ها و مطالبات، شرایط و ویژگی های لازم را داراست.

وی افزود: در فرایند رای اعتماد به بطحایی بعنوان گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش، کاستی ها، مطالبات و اولویت های آموزش و پرورش را بدون تعارف و صرفا با مبنای کارشناسی با وی درمیان گذاشیم که وی نیز قول داد بدون درنگ اجرای کامل و بدون کم و کاست این برنامه ها را در دستور کار قرار دهد.

زاهدی دراین خصوص که چه میزان می توان نسبت به توانایی و عزم وزیر جدید برای اجرای کامل سند تحول اطمینان داشت، گفت: بطحایی انسانی متدین و از بدنه آموزش و پرورش است که مصالح نظام را در اولویت قرار می دهد، از این رو اطمینان داریم که این اراده در شخص وزیر و همکارانش وجود خواهد داشت که با عزم راسخ درصدد اجرا و پاسخگویی مطالبات برآید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با تمام اینها بدون وقفه و مداوما عملکرد وزارت را به ویژه در خصوص جلب نظر مقام معظم رهبری مبنی براجرای سند تحول رصد می نماییم و علاوه براینکه هر انحراف یا قصوری را گوشزد و از آن جلوگیری می کنیم؛ هر کمک و مساعدتی که مورد نیاز باشد، صورت خواهیم داد.

زاهدی در ادامه عنوان کرد: جامع‌ترین و ضروری‌ترین برنامه پیش روی آموزش و پرورش که همه ابعاد مطالبات از آن را تامین می نماید “سند تحول نظام آموزش و پرورش” می‌باشد.

نماینده خانه ملت از دو زیرنظام منابع مادی و منابع انسانی به عنوان پیش شرط های ضروری و اساسی تحقق سند یادکرده و گفت: برنامه ارتقاء منزلت فرهنگیان و به ویژه طرح رتبه بندی فرهنگیان باید به عنوان یک لازمه تحقق زیرنظام منابع انسانی به طور کامل مورد اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید