خبر فوری
هرمزبان:رئیس شورای اسلامی شهر میناب،گفت: عباس رئیسی شهردار میناب با کسب تمامی آرا تا سال 1400 در سمت خود ابقا شد.

ابقا شهردار میناب با رأی قاطع اعضا /”رئیسی”شهردار ماند

مصطفی اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شورای شهر میناب در اولین روز کاری خود پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات‌ رئیسه شورای شهر میناب انتخاب شهردار را در دستور کار قرارداد.

وی به‌عنوان رئیس شورای پنجم شهر میناب انتخاب شهردار را به‌عنوان اولین دستور کار اعلام کرد و عباس رئیسی را با کسب اکثریت آرا به‌عنوان شهردار میناب معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار است، ازاین‌رو منتخبان شورای شهر میناب پس از برگزاری جلسات متعدد با اکثریت آرا شهردار کنونی میناب را در سمت خود ابقا کردند.

اسدی تأکید کرد: رئیسی پس از داشی جان شهردار سابق میناب که از این سمت تودیع شد، مهرماه سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر میناب به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد و تاکنون قریب به یک سال است که در این سمت فعالیت می‌کند.

وی افزود: در این جلسه‌ها منتخبان شورا؛ اصول، مبانی، دغدغه‌ها، توقع‌ها و انتظارهای خود و مردم و بعضاً سؤال‌ها و ابهام‌هایی که داشتند را طبق برنامه‌های ارائه‌شده توسط شورای شهر مطرح کردند تا با یک فرایند منطقی و معقول انتخاب شهردار انجام شود.

اسدی تصریح کرد: در جلسه‌های اعضای منتخب شورای شهر با شهردار، مسائل و مشکلات اولویت‌دار شهر موردبحث قرار گرفت و آقای رئیسی نیز پاسخ‌های لازم را ارائه داد، که منجر به انتخاب دوباره وی به‌عنوان شهردار میناب شد.

این عضو شورای شهر میناب ابراز امیدواری کرد: شهردار منتخب با تلاش مضاعف، حمایت و پشتیبانی مردم و شورا در خدمت به میناب بیش‌ازپیش موفق باشد و در راستای توسعه متوازن شهر که در حقیقت دارای عقب‌ماندگی‌هایی است اقدام‌های مؤثر را انجام دهد.

اسدی همچنین با تبیین دلایل متعدد انتخاب رئیسی به‌عنوان شهردار میناب، اضافه کرد: نخستین موضوع در انتخاب وی، شاخص‌های مشخص‌شده رأی‌گیری شده و امتیاز داده‌شده بود.

وی به بررسی عملکرد یک سال گذشته شهرداری میناب و روند رو به رشد میناب طبق این ارزیابی اشاره کرد و گفت: توجه به اصل ثبات مدیریت موفق نیز در این انتخاب کاملاً مدنظر بوده که شهردار میناب از این ویژگی برخوردار است.

اسدی، رضایتمندی نسبی مردم و مسئولان را نیز ازجمله مواردی دانست که منتخبان، آن را در گزینش شهردار جدید مبنا قراردادند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه برنامه منسجم و دقیق با چشم‌انداز روشن و همچنین داشتن انگیزه و روحیه خدمت گذاری به مردم از ضروری‌ترین مسائل در امر مدیریت شهری است که شهردار منتخب از آن برخوردار است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید