خبر فوری

شهردار میناب با کسب تمامی آراء در سمت خود ابقا شد

مصطفی اسدی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر میناب ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله شورای چهارم در پیشبرد اهداف خود برای پیشرفت شهرستان میناب بیان داشت: شورای پنجم از جوانترین اعضای شورای شهر میناب بوده که با انتخاب مردم برای پیشرفت شهرمیناب در این دوره گام برداشته است.

اسدی گفت: این شورا با فراگیری از تجربیات اعضای شورای دوره چهارم و با همفکری وهمکاری مردم و نخبگان شهرستان برای پویایی شهر و ایجاد فضای مناسب برای یک زندگی مناسب با داشتن شهرستانی که آن را مهد فرهنگ و هنر استان و کشور می نامند هم سوء شده است.

رئیس شورای شهر میناب عنوان داشت: با توجه به رویکار آمدن شورای پنجم ،این اعضا با همدلی یکدیگر وحمایت قاطع از شهردار با دادن رای موافق خود باری دیگر مدیریت شهرداری میناب را برای یک دوره چهار ساله به وی سپرده تا از تجربیات چندین ساله اش وبرنامه های ارائه شده سبب ایجاد تحول در شهر باشند.

اسدی گفت: اعضای هفت نفره شورای شهر میناب با دادن هفت رای موافق شهردار میناب را در سمت خود ابقا کرده تا بتوان با جدیت هرچه تمام تر با برنامه های از پیش تعین شده خمات قابل توجهی را به مردم شهرستان میناب ارائه کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید