خبر فوری

به زودی؛ نشست «هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان» با بطحایی

لاتلاتلاتاسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، از جلسه هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم پیرامون فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: همچنین هیئت رئیسه «هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان» طی هفته آینده درباره جلسه با فانی، وزیر آموزش و پرورش سابق پیرامون مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان در گذشته تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع‌بندی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرد: با توجه به اینکه مجلس در هفته آینده دایر است و از هفته بعد از آن وارد تعطیلات پارلمان می‌شویم هیئت تحقیق و تفحص از صندوق تلاش خواهد کرد که گزارش خود را هفته بعد جمع‌بندی کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید