خبر فوری

زمان اعلام نتایج نهایی نقل‌وانتقال معلمان به تهران

محسن بهارلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در بحث نقل‌وانتقالات برون استانی روند بررسی‌ها تا 31 مرداد انجام شد که در هفته اول شهریور نتایج از طریق سامانه نقل و انتقالات اعلام می‌شود.

وی افزود: در مجموع 2 هزار و 613 نفر متقاضی انتقال به تهران بودند که بررسی کردیم در منطقه مورد تقاضای آنها رشته و جنسیت این افراد نیاز است یا خیر و پس از آن نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران گفت:‌ افراد متقاضی انتقال به تهران باید درخواست خود را برای مناطق 11 تا 19 ارائه می‌کردند همچنین در جنسیت مرد در تمامی رشته‌ها در شهر تهران نیاز است و  در جنسیت زن صرفاً شغل آموزگاری مورد نیاز است بنابراین افرادی که در شغل غیرآموزگاری شاغل هستند در صورت انتقال به تهران باید در شغل آموزگاری خدمت کنند.

بهارلو بیان کرد: در بحث نقل‌وانتقال درون استانی نیز فرهنگیان متقاضی درخواست خود را ثبت کردند و نتایج آن تا 5 شهریور اعلام می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید