خبر فوری

طرح تفصیلی شهر رودان تا پایان سال 97 بازنگری می‌شود

ابراهیم رستم گورانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودان با بیان اینکه موضوع بازنگری طرح توسعه و عمران جامع شهر رودان در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور مطرح شده است اظهار داشت: تا پایان سال 97 طرح بازنگری تفصیلی تهیه و برای تصویب به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت کشاورزی شهر رودان، رویکرد اصلی در تهیه طرح تفصیلی این منطقه حفظ اراضی رزاعی و باغی موجود و جلوگیری از تخریب این اراضی است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه بهبود زیست شهری شهروندان، هدف اساسی این گونه طرح‌ها است گفت: رودان به عنوان یکی از مهمترین شهرها به لحاظ جمعیتی، اقتصادی و کشاورزی در شرق استان هرمزگان نیازمند ساماندهی ساخت و سازهای شهری از طریق تهیه و اجرای دقیق و صحیح طرح های تفصیلی و ایجاد ساز و کارهای قانونی در زمینه شهرسازی و مدیریت شهری به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از تسنیم تهیه طرح تفصیلی شهر رودان با همکاری شهرداری رودان و راه و شهرسازی هرمزگان با مشاور ذی‌صلاح شهرسازی برای بازنگری در اردیبهشت ماه سال 1396 کلید خورد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید