خبر فوری

نشست هم اندیشی با موضوع بانکداری اسلامی در سنندج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، نخستین نشست هم اندیشی علمای اهل تسنن و تشیع استان کردستان با موضوع بانکداری اسلامی امروز شنبه با حضور یکی از اعضای شورای فقهی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به همت بانک مهر اقتصاد استان و همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشوردر سالن همایش کتابخانه امام خامنه ای در سنندج برگزارشد و در پایان سخنرانی ها هم به سوالات علمای حاضر در این نشست پاسخ داده شد.

مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کردستان در ابتدای این نشست گفت: در راستای تحقق بانکداری اسلامی اقدام به برگزاری این نشست با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور کردیم.

حسین ملامحمدی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد فعالیت خود را از سال ۷۲ در کشور و به تبع استان ما آغاز کرد، عنوانم کرد: تا به امروز توانسته ایم درپرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبری در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال است، با حمایت سپاه بیت المقدس استان گام های ارزشمندی برداریم.

وی مهمترین و بارزترین عمل بانک مهر اقتصاد را رعایت قوانین و نظم و انضباط در تمامی شاخص های حقوقی و فقهی ذکر کرد و افزود: بانک مهر اقتصاد به دلیل رعایت موازین شرع اسلامی، پرچمدار بانکداری اسلامی و نگین بانکداری اسلامی در کشورمان است.

وی عنوان کرد: مجموعه بانک مهر اقتصاد در استان با ۱۱ شعبه در تمامی شهرستان ها توانسته در جذب سپرده های خرد و هدفمندسازی در پرداخت تسهیلات کلان، رونق اقتصادی اقدامات جدی و جهادی را انجام دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید