خبر فوری

شهدای مدافع حرم نور چشم ایرانیان هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان و با بیان این‌که ورود آزادگان در مردادماه سال 69 به کشور شور و نشاط خاصی به کشور بخشید، اظهار کرد: آزادگان سند افتخار ایران اسلامی بوده و پیام اسارت و زنده نگاه داشتن و ادامه راهشان برای نسل جوان بسیار مهم و حیاتی است.

وی هم‌چنین با گرامیداشت مجاهدت و صبر آزادگان در زندان‌های رژیم بعثی عراق افزود: آزادگان در جهت ایجاد امنیت و حفظ اقتدار و آرامش انقلاب اسلامی ایران سال‌ها اسارت کشیدند و باید قدر عظمت ایثارگری آنان را بدانیم.

امام‌جمعه بندرعباس ادامه داد: سختی‌های بسیاری بر آزادگان ما در دوران اسارتشان از سوی رژیم بعثی عراق وارد می‌شد تا بتوانند صبر و همبستگی آنان را بشکنند اما آزادگان ما با اتکا به خداوند و با زنده نگاه داشتن نور امید در وجود خود توانستند بر آن سختی‌ها غلبه کرده و با افتخار به آغوش کشور و انقلاب بازگردند.

نعیم‌آبادی با تسلیت ۲۹ ذیقعده سالروز شهادت امام جواد(ع) به شیعیان جهان با اشاره به سیره آن حضرت خاطرنشان کرد: گذشت، صبر، بردباری و تلاش آن حضرت برای احیای سیره رسول خدا الگویی برای مسلمانان جهان است.

وی در خصوص خطبه هفته گذشته خود مبنی بر انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: عده‌ای از سخنان هفته گذشته‌ام در خصوص انتخاب شهردار و مؤلفه‌هایی که در این زمینه برشمردم، برداشت دیگری داشته‌اند اما بنده حرف خود را می‌زنم و می‌گویم که شوراها در سراسر استان از جمله در بندرعباس باید تلاش کنند تا انتخابی خدایی انجام داده و منافع مردم را در نظر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن درخواست از اعضای شوراهای اسلامی استان برای انتخاب شهردارها با دقت کافی و بر اساس لیاقت، اظهار کرد: شوراهای اسلامی پاسخگوی تصمیمات خود هستند و نباید اجازه دهند با انتخاب نادرست، شهر دچار آسیب جبران‌ناپذیر شود.

 نعیم‌آبادی در این خصوص خاطرنشان کرد: انتقاد به عملکرد شهرداری‌ها وظیفه ما برای اصلاح امور جاری شهرها در استان است.

وی با بیان این‌که سالروز کودتای ۲۸ مرداد اوج دخالت امریکا به‌صورت علنی در ایران است و مردم ما باید جنایت‌های امریکا در جامعه ایران را برای نسل‌های آینده و فرزندان خود تبیین کنند، افزود: مجالس کشورها باید مانند مجلس شورای اسلامی ظلم‌های آمریکا را در ایران بازگو کنند.

امام‌جمعه بندرعباس فرارسیدن هفته دولت را به تلاشگران اجرایی کشور تبریک گفت و افزود: همه دولت‌ها در مقام اجرا به نمایندگی از طرف ولی‌فقیه و مردم کارهایی انجام داده‌اند و دولت‌های بعدی این تلاش‌ها را ادامه می‌دهند.

نعیم‌آبادی هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰۶ روستا در استان بی‌مسجد یا دارای مسجد فرسوده است و مشارکت مردم با ایمان را در بازسازی این مکان‌های عبادت می‌طلبد.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج تصریح کرد: این ازدواج الگویی برای ازدواج آسان در جامعه بوده و خانواده‌ها باید از انجام هزینه‌ها و تحمیل مهریه‌های زیاد خودداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تسلیت شهادت شهید «حججی» از شهدای مدافع حرم که به دست تروریست‌های کوردل داعش در سوریه سر بریده شد، یادآور شد: شهید حججی با شجاعت خود نشان داد که راه امام حسین(ع) با قوت و قدرت ادامه داشته و مرگ پایان راه انسان نیست، وی نور چشم همه ایرانیان است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید