خبر فوری

ظرفیت خیرین در اعتلای علمی بردخون استفاده شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حیدر عمرانی ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت خیرین منطقه استفاده بیشتری شود.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته که افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات در بخش آموزش و پرورش نشانه‌ای درخشان از خدمات نظام اسلامی به مردم است.

عمرانی اضافه کرد: خوشحالیم که پایه گذار سنت نیکویی در یاری نیازمندان جامعه به‌ویژه دانش آموزان در زمینه تامین پوشاک و نوشت افزار در ابتدای سال تحصیلی شدیم که امیدواریم با مساعدت و مشارکت خیرین ادامه یابد و موجب ایجاد انگیزه در دانش آموزان مستعد شود.

بخشدار بردخون با تجلیل از اجرای طرح تقویت بنیه علمی که با تدبیر استاندار و مشارکت دهیاران صورت گرفت، ادامه داد: مدارس دهیاران و شوراهای روستاها و شهرداری و شورای شهر در زمینه آماده سازی مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه کنکور نشانه کم‌کاری و ضعف آموزش و پرورش نیست، گفت: کسب نتایج در هر منطقه و شهرستان به عوامل مختلفی بستگی دارد که نمی‌توان همه تقصیرها را به آموزش و پرورش و فرهنگیان مرتبط دانست و این جفا در حق فرهنگیان است.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز گفت: فعالیت‌های اوقات فراغت با مشارکت فرهنگیان و حضور ۳۱۴ نفر از دانش‌آموزان در منطقه بدون دریافت کمک از استان برگزار شد که به‌زودی اختتامیه این فعالیت‌ها را خواهیم داشت.

در ادامه اعضای شورای به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید