خبر فوری

درخشش فرهنگیان قزوین در جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی توصیفی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح پنجشنبه در جمع فرهنگیان استان اظهار کرد: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در مدارس استان در سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره ۳۲ نفر از معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان ایده های ارزشمند خود را  به فیلم تبدیل کردند و به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲ اثر از فیلم های منتخب آموزگاران دوره ابتدایی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به دبیرخانه کشوری جشنواره ملی فیلم ارزشیابی کیفی-توصیفی مستقر در استان البرز ارسال شد.

طاهرخانی تصریح کرد: پس از داوری در دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی –توصیفی، در بخش فرهنگیان، غزاله جلیلوند به عنوان تهیه کننده و محبوبه خلیلی به عنوان کارگردان از استان قزوین برترکشوری شناخته شدند و رتبه اول را کسب کردند.

وی اضافه کرد: آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در ۲۵ مرداد ماه سال جاری در استان البرز برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی یکی از گــــام‌ های مؤثر در مسیر کیفیت بخشی و ارتقای دوره ابتدایی، تغییر نگاه جامعه به برنامه ارزشیابی توصیفی و آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید