خبر فوری

امدادرسانی به سیل‌زدگان هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، شاهین فتحی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان، اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در 8 شهر و روستای استان‌های ‌خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در حال امدادرسانی هستند.

وی به امدادرسانی به 977 تن از هموطنان سیل‌زده در سه استان اشاره کرد و افزود: 20 تخته پتو، یکصد قوطی کنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت برای امدادرسانی به هموطنان در مرز استان‌های هرمزگان و بوشهر  در صورت وقوع سیل و آبگرفتگی، عنوان کرد: در صورت بروز سیل و آبگرفتگی امدادگران هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان  هستند.

*عکس، تزئینی است*

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید