خبر فوری

کتابچه معرفی رشته های مسابقات فرهنگی و هنری در قزوین تدوین می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، اولین جلسه تدوین کتابچه راهنمای معرفی رشته های مسابقات فرهنگی و هنری روز چهارشنبه با حضور تعدادی از فرهنگیان در اتاق جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی انصاری در این جلسه ضمن تقدیر از حضور آگاهانه و دلسوزانه فرهنگیان هنرمند در جلسه، بروز رسانی و ارتقاء سواد هنری و بصری معاونین و مربیان پرورشی مدارس را از اولویت های این حوزه بر شمردند.

وی تأکید کرد: تدوین کتابچه راهنمای معرفی رشته های مسابقات فرهنگی و هنری یکی از اصلی ترین دغدغه های حوزه فرهنگی و هنری بود و به نظر می رسد برای اولین بار هست که در سطح استان برای آن برنامه ریزی شده و از آن جا که در اختیار گذاشتن اطلاعات هنری و ادبی مستلزم همفکری با اهل هنر می باشد، این دبیرخانه کار خود را شروع کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: قطعا می بایست پس از جمع آوری نکات مهم این کتابچه، در یک فرصت مناسب مطالب آماده شده به زبان سلیس و روان و قابل فهم برگردانده شود تا همگان بتوانند از آن بهره مند شوند.

ابراهیم سلطانی رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این جلسه به تشریح جزییات کتابچه مورد نظر پرداخت و در یک فضای دوستانه و صمیمی نیز فرهنگیان هنرمند نکات اجرایی و تخصصی را برای ارتقاء کیفیت کار به سمع و نظر حاضرین جلسه رساندند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید