خبر فوری

جلسه بررسی روند امدادرسانی برای یافتن آخرین مفقودی سیل در علی‌آبادکتول برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر به نمایندگی از مقام معظم رهبری ظهر امروز از مناطق سیل زده دهنه زرین گل و محدآبادکتول شهرستان علی‌آبادکتول بازدید کرد.

همچنین هم‌اکنون جلسه بررسی تجسس یک مفقودی باقی مانده ناشی از سیل روز پنجشنبه در این منطقه و همچنین روند امداد‌رسانی به سیل‌زدگان در زرین‌گل علی آباد کتول با حضور حجت‌الاسلام  معزی و مسئولان کشوری و استانی تشکیل شده است.

بازدید از دومین اردوی دوستی جمعیت هلال‌احمر در اردوگاه مرحوم قاسمی جمعیت هلال‌احمر شهر دلند شهرستان رامیان برنامه بعدی حجت‌الاسلام والمسلمین معزی است.

دیدار با استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در گلستان و حضور در نشست خبری با خبرنگاران از دیگر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی برای دلجویی از حادثه‌دیدگان و خانواده جان‌باختگان و مفقودان سیل و طوفان اخیر و ارزیابی خسارات ناشی از آن و روند امداد و نجات، به استان گلستان سفر کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید