خبر فوری

خانه خبرنگار برای خبرنگاران مینابی راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبر نگار مهر، عباس رئیسی در آئین تجلیل از خبرنگاران مینابی با اشاره به ارزش قلم وجایگاه خبر نگاری در اجتماع وکشور  رسالت ارزشمند خبرنگاران را برای انتشار اخبار مفید تاثر گذار دانست وگفت: خبرنگاران شهرستان میناب با حضور در همه مناسبتها وانتشار اخبار شهرستان جایگاه آنها دیده و توجه نمی شود در صورتی که بیشترین تاثیر را برای حل مشکلات شهرستان دارند.

رئیسی بیان کرد: مشکلات شهر و مردم باید بیان و دیده شود تا برای حل آن چاره اندیشی شود ودراین راستا اصحاب رسانه که بیشترین توجه به این مشکلات دارند برای رسیدگی بهتروبه موقع انها می توانند به عنوان مشاور دهنده یاری کنند.

شهردار میناب گفت: در طول یک سال گذشته خبرنگاران شهرستان همکاری های لازم را با این مجموعه داشته این وهرکجا هم که نقصی مشاهده شد با یادآوری به موقع برای حل آن اقدام شده است.

رئیسی عنوان کرد: شورا و شهرداری در یکی از تصمیمات خود در نظردارد که محلی را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تحت عنوان خانه خبرنگار راه اندازی کند تا بتوانند با اجماع در این محل و با مدیریت خودشان بتوانند در اطلاع رسانی خوب و بهتر اخبار کوشا باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید