خبر فوری

رسانه‌های اصفهان به پشتوانه ظرفیت‌های فرهنگی توانمندی‌های استان را نمایان کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رسول زرگرپور شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و ستادهای خبری استان اصفهان با بیان اینکه ادعا می‌کنم که روزانه مطالب رسانه‌های اصفهان را می‌خوانم، اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌های حلقه واصل مردم و مسئولان هستند و مطالبات مردمی را بیان می‌کنند، اغلب اخبار را پیگیری می‌کنم زیرا معتقد هستم که گزارش‌های خبرنگاران در سیستم اجرایی استان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته برای دستیابی به اطلاعات و اخبار، دقت، سرعت و امانت‌داری در راه آگاهی و روشنگری بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است، افزود: رسانه‌ها با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش و رسالت بزرگی را بر عهده دارند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصحاب رسانه باید توجه کنند اگر از قلم خود به‌درستی استفاده کنند، دانایی و خردمندی جامعه را به همراه خواهد داشت و استفاده نادرست از آن پیامدهای ناگواری برای جامعه و مردم خواهد داشت، تصریح کرد: با نگاه به اهمیت نقش مهم رسانه‌های تأثیرگذار استان به این مهم می‌توان توجه کرد که رسانه‌ها می‌توانند با تسلط و هدف‌گذاری هوشمندانه تأثیر عمیقی در جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش اساسی در رشد فرهنگ عمومی، اشاعه ارزش‌های انقلابی و تنویر افکار عمومی در راستای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، رشد و توسعه و عدالت همگانی را داشته باشد.

زرگرپور با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و ستادهای خبری استان اصفهان بیان کرد: این جشنواره نقش و عملکرد رسانه‌های استان را برای ارتقا و تقویت جایگاه استان تضمین کرده و به توسعه همه‌جانبه استان کمک می‌کند و توانمندی‌ها و برجستگی‌های استان را با بهره‌گیری از پشتوانه‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی نمایان می‌سازد.

وی اضافه کرد: برگزاری اتاق فکر و اندیشه و کارگاه‌های آموزشی و هم‌اندیشی‌ها، ارتقای کمی و کیفی هم‌افزایی و تعامل روز‌افزون از مهم‌ترین اهداف خانه مطبوعات بود که در این راستا مطبوعات نقش مهم و بسزایی دارند.

استاندار اصفهان وجود ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و علمی را از شاخص‌های برجسته استان دانست و افزود: میزان رشد مطبوعات محلی حاکی از نقش مهم و کارکرد مؤثر رسانه‌ها در انعکاس نیازها و مشکلات استان برای ایجاد توسعه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید