هرمزبان:گروه اجتماعی: سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: مدارس باید منشا تحولات عظیم در نظام آموزشی باشند و تنها راه تحقق این امر از مسیر دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد.

تحول نظام آموزشی کشور از مسیر دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمود مهرمحمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور، در آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین المپیاد دانشجو معلمان کشور که عصر، یکشنبه 15 مردادماه در سالن ورزشی پنج مردادماه اراک برگزار شد، گفت: مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، حماسه شکوهمندی را خلق کردند و سکان هدایت دولت دوازدهم را به دست فردی پر توان دادند. وی ادامه داد: امیدواریم دولت جدید همچون دولت گذشته در سایه امید، همدلی مردم، برنامه ریزی و کار کارشناسانه  بتواند خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم داشته باشد. مهرمحمدی تصریح کرد:رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور رشد استعدادهای مختلف دانشجو معلمان در تمام زمینه‌هاست. سعی شده است با سیاستگذاری درست در امر آموزش و پرداختن به مباحث راهبردی و عملیاتی اثر بخش به اهداف دست پیدا کنیم. رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه باید مدارس منشا تحولات عظیم در نظام آموزشی باشند، گفت: تنها راه تحقق این امر از مسیر دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد زیرا این دانشگاه با تربیت دانشجو معلم بر اساس شاخص‌های به روز آموزشی، معلمان مدارس را تامین می‌کند در واقع این دانشگاه رسالت تربیت و آموزش معلمان را بر عهده دارد. وی ادامه داد: چرخه تحول مدارس و شناسایی، رشد استعدادهای مختلف از مسیر تربیت درست معلمان می‌گذرد که خوشبختانه دانشگاه فرهنگیان توانسته به این هدف دست پیدا کند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: فعالیت‌هایی چون المپیاد ورزشی جدا از رقابتی بون و شناسایی استعدادها، فضای کار گروهی، مشارکتی و رفاقتی را در بین دانشجو معلمان فراهم می‌آورد و افراد شرکت کننده در این مسابقات باید بیشتر روی همدلی و رفاقت‌ها تمرکز داشته باشند. مهرمحمدی در پایان بیان کرد: این دانشگاه علاوه بر تربیت معلم متخصص و اخلاق مدار به دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های علمی و پژوهشی دست یافته که بی‌شک این موفقیت‌ها ناشی از تعامل خوب دانشگاه با مسئولین و حمایت آنان بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید