شناسایی هزار و ۳۰۲نفر از اولیای بیسواد در میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا سالاری پیش ازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از تشکیل چهار جلسه کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی وکمیته ویژه بررسی وضعیت اولیای بیسواد ،باهمکاری مدیران مدارس انجام پالایش وثبت تغییرات وبا موضوعات شناسایی ورفع موانع جذب وآموزش بیسوادان انجام شد.

وی اظهارداشت: برنامه ریزی برای تحت پوشش وآموزش بیش از ۱۱۰۰ نفر سوادآموز در سه دوره: سوادآموزی، انتقال و تحکیم از طریق تشکیل کارگروه بهبود کیفیت و کمیته ویژه، انعقاد قرارداد انجام فعالیت سواد آموزی با ۵ مؤسسه آموزشی و تکمیل اطلاعات سوابق همکاری بیش از ۵۰۰ نفر آموزش دهنده صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش میناب افزود: دریافت آما ربیسوادان تحت حمایت دستگاههای حمایتی وخدمات رسان به تعداد بیش از ۱۰۰ نفر، اجراءطرح آموزش وتوانمندسازی ۸۰نفر آموزش دهنده روستائی در خصوص آشنایی با مهارت راه اندازی کسب و کارهای زودبازده، مهارتهای زندگی، آموزش حقوق شهروندی، مهارت ارتباطات فردی و اجتماعی و تصمیم گیری، کنترل خشم از جمله اقدامات حوزه سوادآموزی است.

سالاری، نظارت بر عملکرد و فعالیت های سوادآموزی، مهارت آموزی و حرفه آموزی در ۲ مرکز یادگیری محلی شهرستان و برنامه ریزی جهت انجام آموزش های مختلف برای بیسوادان و کم سوادان روستاهای دارای مرکز با هدف کاربردی کردن سواد از جمله برنامه های پیش رو عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید