۷۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از علوم پزشکی هرمزگان، محمدرضا حسینی زینلی بیان داشت: بخشی از ۷۵ پروژه عمرانی میناب مشتمل بر ۴ مرکز سلامت جامع، ۴ پایگاه بهداشتی و ۲۰ خانه بهداشت، ۲ پایگاه اورژانس بین جاده ای،  ۱۴واحد زیست پزشک و دندانپزشک، ۹ واحد زیست ماما و ۶  واحد سرایداری، مرکز درمان بستر توکهور، آموزشگاه بهورزی، آزمایشگاه مرکزی، مرکز پست پاسیو مالاریا، پروژهای توسعه اورژانس، بلوک زایمانی، ۱۰ واحد مسکونی متخصصین، مرکز غربالگری سرطان و کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب می باشند که به منظور سهولت و افزایش دسترسی اقشار مختلف مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: در نهضت تحول سلامت شهرستان میناب علاوه بر پروژه های عمرانی مذکور، کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهری با توجه به نقش بهداشت دهان و دندان در ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و نیاز مردم شریف شهرستان احداث و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد .

حسینی گفت: هدف از جشنواره عمران سلامت در راستای طرح تحول در نظام سلامت و با محوریت ارتقاء سطح کمی و کیفی در امور عمرانی حوزه سلامت و به منظور اطلاع رسانی و آگاهی عمومی از پروژه‌های عمرانی و تأثیر مستقیم آن بر تسهیل خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم در بخش سلامت، کاهش هزینه‌ها، افزایش دسترسی به خدمات سلامت و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید