خبر فوری

جلسه اخیر هیأت نظارت مرکزی مشترک بدون دستیابی به هرگونه مصوبه و رای گیری پایان یافته است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرو خبر منتشر شده در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی مدیر سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن تکذیب خبر منتشره به بیان جزئیاتی از جلسه هیات نظارت مرکزی مشترک پرداخت.

عباس شیراوژن قائم مقام معاونت فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعلام کرد: باتوجه به انتشار خبری با منبع نامشخص در برخی سایت‌ها در مورد کسب مجوز فعالیت یک اتحادیه جدید دانشجویی، به اطلاع می‌رساند جلسه اخیر هیئت نظارت مرکزی مشترک بدون دستیابی به هرگونه مصوبه و رای گیری پایان پذیرفته است.

وی افزود: لذا خبر منتشر شده در خصوص اخذ مجوز تشکیل اتحادیه جدید قویاً تکذیب می گردد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید