خبر فوری

2 میلیارد توما‌ن خسارت به تأسیسات برق هرمزگان در پی وزش باد شدید و طوفان

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا،  مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: خسارت‌ها به بخش‌های برق در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان، بندرعباس، بشاگرد، بندرخمیر و میناب وارد شده است.

علیرضا صفا با بیان اینکه خسارت واردشده به بخش کشاورزی استان نیز در حال بررسی است، تصریح کرد: براثر این طوفان به ۲۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۱ پست برق خسارت وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: وقوع طوفان در بخش رودخانه شهرستان رودان موجب زخمی شدن ۴ نفر شد که دو نفر از آن‌ها در بیمارستان شهرستان رودان بستری و دو نفر دیگر مرخص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین راه ارتباطی ۴ روستا در بخش سندرک و آب آشامیدنی ۱۲ روستا با ۴ هزار نفر جمعیت در این بخش هنوز قطع است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی هرمزگان برای امروز و فردا نیز رگبار و رعد و برق همراه با گرد و خاک و افزایش سرعت لحظه‌ای سرعت باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید