خبر فوری

اجرای برنامه‌های نهاد رهبری در قالب ۱۱ طرح راهبردی/ فعالان فرهنگی توانمندسازی می‌شوند

حجت‌الاسلام قدرتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان در سالجاری اظهار کرد: امسال ۱۱ راهبرد از جمله توانمندسازی فعالان فرهنگی، دانش‌افزایی اساتید، مسجدمحوری، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و… در دستورکار قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای این ۱۱ راهبرد حدود ۷۰ برنامه کلان تدوین کرده‌ایم که لزوماً دفتر نهاد متولی اجرای آنها نیست بلکه سایر بخش‌ها اعم از بسیج، معاونت فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی و… در این طرح‌ها شرکت خواهند داشت.

قدرتی ادامه داد: برگزاری منظم کرسی‌های آزاداندیشی، برنامه‌های متفاوت ورزشی، کافه گفت‌وگو، مشاوره و… از دیگر برنامه‌های دفتر نهاد دانشگاه آزاد اسلامی لرستان است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان خاطرنشان کرد: سال ۹۵ دفتر نهاد این دانشگاه در لرستان در بحث ضیافت اندیشه اساتید در استان رتبه اول و در کل کشور در بین مراکز آموزش عالی رتبه ششم را کسب کرد.

وی افزود: همچنین در ارزیابی‌هایی که از برنامه‌های دفتر نهاد دانشگاه آزاد لرستان صورت گرفته عملکرد آن قابل قبول بوده و درخصوص کل برنامه‌های اجرایی رتبه بالایی را در کشور کسب کرده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید