خبر فوری

تحریم‌های آمریکا نشان‌دهنده اوج خباثت آنان در دشمنی با ایران است

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دشمنی منافقان با ملت ایران در همان اولین ماه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و زمانی بود که ملت ایران با شناخت ماهیت این جریان، دست رد بر سینه‌شان زده و آنان را فاقد صلاحیت برای حضور در حاکمیت دانستند و از همان زمان منافقان دست به اسلحه بر علیه نظام و ملت بردند.

وی افزود: منافقان در طول همه سال‌های بعد از انقلاب اسلامی هرگز دست از توطئه بر علیه ملت ایران برنداشتند و حتی در دوران جنگ تحمیلی همسو و هم‌جهت با رژیم بعثی عراق بر علیه منافع ملت ایران، مزدوری کردند و در نهایت در عملیات مرصاد خودشان وارد نبرد مستقیم با ملت ایران شدند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان این که سیلی محکم ملت ایران در عملیات مرصاد به تروریست‌های منافق آن‌چنان با عظمت و مقتدرانه بود که آنها را مقهور ملت ایران کرد و بسیاری از مزدوران منافق را به جهنم فرستاد، خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان به دنبال تحقق آن در ایران بودند با پیاده‌نظام منافقین شکل گرفته بود اما ملت ایران با هوشیاری در برابر آنان ایستاد.

رستگار ادامه داد: منافقان در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی بیش از 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه و مسؤولین خادم این کشور را به شهادت رساندند و هیچ شهر و دیاری از جنایات آنان بی‌اطلاع نیست.

وی اقدام اخیر منافقان در همسو شدن با جریان‌های مرتجع منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: منافقان مزدور اخیرا با حمایت صهیونیست‌ها و با پول کشورهای مرتجع منطقه به دنبال حیات دوباره‌اند اما شکست آنان از همان روزی رقم خورد که بر علیه ملت ایران دست به اسلحه برده و خون مردم هموطن خود را به زمین ریختند و با رفتاری که تاریخ از آنان دید، تنها پادویی دشمنان ملت ایران نصیب آنان خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید