خبر فوری

رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های این هفته جزیره هرمز با اشاره به وضع تحریم های ظالمانه  کنگره آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: از آغاز انقلاب با این تحریم ها روبرو هستیم و تحریم ها موجب شد که ملت ایران بر دشمنی آمریکا و سران این کشور علیه جمهوری اسلامی اطمینان پیدا کنند لذا به این دشمن نباید دل خوش کرد.

امام جمعه هرمز اظهارداشت: در مقابل آمریکا با اعمال تحریم های جدید نشان داد که به تعهدات خود پایبند نیست و نیاز است در این خصوص دولت مطالبه گرحقوق ملت باشد.

حجت اسلام دری بیان  داشت: مذاکرات هسته ای هرگز دشمنی ما را با آمریکا وخصومت آنها را با ما کم نکرد که براین اساس ما انسجام اجتماعی، توانایی علمی، ثبات سیاسی و عزت و اقتدار خود را در برابر نظام سلطه حفظ خواهیم کرد و آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانیم.

امام جمعه جزیره هرمز گفت : تقاضای ما از دولت این است که درواکنش به نقض برجام از سوی دشمنان قاطعانه،عزتمندانه وبا شجاعت عمل کند.

حجت الاسلام دری با اشهره به تحولات منطقه و  برخورد ددمنشانه رژیم صهیونیسم با نمازگزاران در مسجد الاقصی  گفت: ملت عزیز ایران هم در این واکنش نقش جدی داشت چون مسائله فلسطین و مسجد الاقصی از اهمیت ویژه اعتقادی برای ملت عزیز ما برخوردار است، موضوع کوچک نیست، مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان عالم بود، نمی تواند ملت ما این مسجد مقدس را زیر چکمه های نحس و نجس اشغالگران رها کند.

وی اظهار داشت: ملت ما از فلسطین دفاع می کند، چرا که حقیقتا رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است، آنها به دنبال گسترش همه منطقه هستند و آنها در کتابهای درسی شان به صورت علنی شعار نیل تا فرات را تبلیغ می کنند، ملت ما از فلسطین مثل همه مسلمانان عالم و آزادی خواهان عالم دفاع می کند.

امام جمعه هرمز گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس یعنی مبارزه با نظام سلطه یعنی خنثی کردن طرح های کسانیکه ادعای ابرقدرتی دارند نهایتا می بینیم در سایه ی این واکنش جهانی و مقاومت مردم فلسطین، کابینه ی امنیتی رژیم صهیونیستی شبانه گیت های فلزی خودش را جمع آوری می کند.

حجت الاسلام دری بیان داشت : امروزه دنیا شاهد جنایت اسرائیلی ها در فلسطین اشغالی و هتک حرمت مسجد الاقصی هستند و این جنایت و هتک حرمت در واقع اعلام جنگ علیه جهان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنجم مرداد به نام روز نماز جمعه نامگذاری شده گفت: پس از پیروزی انقلاب نخستین نماز جمعه در 5 مرداد سال 58 در تهران برپا شد و پس از آن هر هفته مسلمانان گرد هم جمع می شوند.

امام جمعه هرمز اظهار کرد: نماز جمعه با کمترین هزینه بیشترین خدمت را به بشریت ارائه کرده است و سفیران الهی از آن پایگاه با مردمان روبرو می شوند و سخن می گویند.

حجت الاسلام دری در پایان با اشاره به تعطیلی معدن خاکسرخ هرمز گفت هرچه زودتراین مسئله  از طریق دستگاه قضایی  حل و فصل بشود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید