منافقان از برگزاری نماز جمعه هراس دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز بزرگداشت برگزاری اولین نماز جمعه در کشور به نقش واهمیت آن در کشور پرداخت و گفت: جایگاه نماز جمعه در کشورهای اسلامی آنقدر مهم است که در طول تاریخ اسلام وانقلاب منافقین بیشترین گروهی بوده اند که از برای برگزار نشدن و کمرنگ نشان دادن آن تلاش کرده اند و از برگزاری آن هراس داشته اند.

معتمدی فر گفت:نماز جمعه روز بیعت اجتماع مردمی با امام و رهبر انقلاب بوده است و هیچ گروهی نمی تواند این پیوند و بیعت شکل گرفته را دچار تزلزل کند.

خطیب جمعه شهرستان میناب بیان داشت:حضور مردم از مکانهای دور و نزدیک در نماز جمعه برای بیعت با رهبری و حفظ آرمانهای انقلاب بوده و این پیوند ناگسستنی است.

وی با اشاره به  دهه کرامت وروز دختر گفت:دخترهای ما امروزه مضنون ترین و معصوم ترین دخترهای روی جهان هستند که جایگاه آنها به درستی تکریم نمی شود.

معتمدی فر پیرامون حادثه تلخ به وجود امده در استان اردبیل عنوان داشت:چرا در کشور ایران که یک کشور اسلامی است نفسیات و نیات شیطانی اینقدر رشد کرده در صورتی که برای ریشه یابی وجلوگیری آن کاری صورت نمی گیرد.

امام جمعه میناب گفت:جرم وجنایت وتعرض در کشور رشد پیدا کرده اما مسئولی وجود ندارد که بتواند با آنها به صورت جدی برخورد کند.

خطیب جمعه میناب با اشاره به تصویب تحریم های جدید آمریکا ومجلس سنا علیه کشور ایران گف:کشور ایران در طول این سالها درس خوبی  در خصوص بی تاثیر بودن تحریم ها به جهان داد واین کار آنها سبب شد تا ایران به امکانات بهتری دست یابی پیدا کند.

معتمدی فر گفت: این تحریم ها بر ملت ایران تاثیری ندارد بلکه به دانشمندان کشور کمک میکند تا به دانش های پیشرفته تری جهت دور زدن تحریم ها برسند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید