خبر فوری

11 میلیون حاشیه نشین در دولت یازدهم بیمه شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، علی ربیعی پنجشنبه شب در مراسم افتتاح مرکز درمانی جی جیان جزیره قشم بیان داشت: جزیره قشم همچون گنجی گرانبها در خلیج فارس است و تاکنون تنها بخشی از ظرفیت ها و توانمندی های آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: توانمندی های فراوان قشم در حوزه گردشگری، صنعت و دریا موجب تبدیل شدن این شهر به یکی از قطب های مهاجرپذیر کشور شده که این اقلیم از لحاظ فرهنگی نیز از تنوع بالایی برخوردار است.

ربیعی با تاکید بر ضرورت گسترش زیرساخت ها در جزیره قشم، افزود: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و ابزار مورد نیاز، قشم توانایی جذب پنج برابر گردشگر فعلی را دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان تلاش های بدون حاشیه و بی هیاهوی دولت یازدهم برای توزیع عادلانه خدمات و ثروت در جامعه، اضافه کرد: راه اندازی بیمارستان جی جیان قشم، تنها بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید برای توزیع متوازن خدمات در مناطق محروم است.

ربیعی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید با همه توان تلاش شد تا به افرادی که از فرصت های نابرابر اجتماعی برخوردارند توجه بیشتری شود و یک زندگی با کرامت برای تمام اقشار اجتماعی فراهم شود.

به گفته وی، کاهش فقر و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی در کنار کنترل تورم و جذب سرمایه های داخلی و خارجی از جمله مهمترین اهدافی است که در دولت یازدهم دنبال شد و در دولت دوازدهم هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه شدن 11 میلیون حاشیه نشین، برنامه مستمر غذایی به منظور رفع سوء تغذیه به بیش از 200 هزار زن باردار و 170 هزار کودک و به حداقل رساندن بازماندگی از تحصیل را به عنوان بخشی از برنامه های ضدفقر دولت عنوان کرد.

ربیعی ادامه داد: در دولت دوازدهم ایجاد اشتغال پایدار و ضدفقر با جدیت دنبال می شود و فقر مطلق از بین برده خواهد شد.

وی، عادلانه ساختن زندگی و توزیع متوازن ثروت در جامعه را از جمله اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با همه توان توسط دولت تدبیر و امید پیگیری می شود.

ربیعی گفت: با تعاون می توان جوامع محلی را برای توزیع متوازن ثروت، پای کار آورد و برای تقویت تعاونی ها برنامه های فراوانی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر ظرفیت های فروان قشم در بخش تعاون، افزود: خوشبختانه قشم یک شهر تعاون گراست و تعاونی ها فرصت بی نظیری برای ایجاد عدالت اجتماعی در اختیار دولت قرار می دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید